मित्रहरु, हामीले अबका दिन देखि "अब तपाईको पालो" स्तम्भबाट तपाईका सेक्ससँग सम्बन्धित सम्पुर्ण सामग्रीहरु समावेश गर्ने योजना बनाएका छौ । जसमा तपाईले आफ्ना अनुभवहरु साटा-साट गर्न सक्नुहुनेछ । यहाँ हामीले कुनै पनि कुरामा बन्देज लगाउने छैनौं । त्यसैले तपाईले जे जस्ता सामग्रीहरु राख्न सक्नुहुनेछ । यहाँ तपाईले फोटाहरु, लेख-रचनाहरु, कबिता, जोक्स्हरु, मुक्तकहरु, तपाईका चिकाचिक गर्दाका अनुभव लगाएतका सामग्रीहरु राख्न सक्नुहुनेछ । तपाईका यी सामग्रीहरु हामीले कुनै रोकतोक सिधै प्रकाशित गर्ने व्यवस्था गरेका छौं त्यसैले तपाईले कुनै सम्पादन वा काटछाट होला भनेर डराउनु पर्दैन । तपाईले तपाईको सामग्री तपाईको ईमेलमा लेखेर 420nepal.mypost@blogger.com मा ईमेल गर्नु भयो भने यो सिधै http://www.420nepal.blogspot.com/ मा प्रकाशित हुन्छ । नपत्याए एउटा ईमेल लेखेर try गरी हेर्नुहोस् है त ।
ईमेल गर्ने तरिका:
To: 420nepal.mypost@blogger.com
Subject: शिर्षक लेख्नुहोस, के हो ।
फोटाहरु राख्न खोज्दै हुनुहुन्छ भने तपाईले Attach गर्नुहोस् ।
detailमा तपाईले फोटाहरु, लेख-रचनाहरु, कबिता, जोक्स्हरु, मुक्तकहरु, तपाईका चिकाचिक गर्दाका अनुभव लगाएतका सामग्रीहरुको बारेमा लेख्नुहोस अनि तपाईको नाम चाहि लेख्न नभुल्नु होला तल वा माथि र send गर्नु होस् ।

Latest posts

Nepali sexy model girls photos

यौन जिज्ञासा र समाधान by YonJanakari.blogspot.com (यौन जानकारी)

प्रश्नः १२
मैले केही महिनाअघि जर्मन रिमेडिज कम्पनीको भिगोरा ५० एमजी तथा १०० एमजीको ट्याबलेट लिएको थिएँ र त्यसको प्रभाव पनि राम्रै थियो । अहिले पनि यो औषधी सेवन गरिरहेको छु । के यसको कुनै साइड इफेक्ट हुन्छ वा दिर्घकालमा केही असर पर्छ । यो औषधी महिलालाई ख्वाउँदा कुनै प्रभाव हुन्छ कि हुँदैन ? पूर्ण जानकारी दिए अभारी हुने थिए ।-- एम.
प्रश्नः ११
म २१ वर्षीय विवाहित पुरुष हुँ । मेरो विवाह भएको सात महिना भयो । मेरी श्रीमतीको उमेर १७ वर्ष छ । मेरी श्रीमती ज्यादै कामुक छिन् । हामीबीच दिनको कम्तीमा पाँच पटकसम्म सम्पर्क हुँदै आएकोमा अहिले मैले त्यसलाई घटाएर दिनको ३ पटकमा झारेको छु । यसो गर्दा श्रीमतीको चाहना पूरा भएको पाउँदिनँ । सम्पर्क गर्दा श्रीमती धेरै बेरमा मात्र पूर्ण सन्तुष्टि हुन्छिन् भने मेरो स्खलन चाँडै हुन्छ । त्यसैले यौनसम्पर्क राख्नुपहिले उनको स्तनका साथै अन्य यौनांगहरू चलाउने, सुमसुम्याउने गर्छु र यौनरस निस्किएपछि मात्र सम्पर्क गर्छु । यसो गर्दा हामी एकैसाथ सन्तुष्ट पनि हुँदै आएका छौं । यसरी नियमित रूपमा दिनको पाँच-छ पटकसम्म यौनसम्पर्क राख्दा पछि यसले कुनै हानि त गर्दैन ? श्रीमती यसरी धेरै उत्तेजित भएर धेरै पटक सम्पर्कमा भाग लिनुका पछाडि के कारणहोला ? के विवाहपूर्व अन्य कसैसँग यौनसम्पर्क गर्दै आएको भएर यस्तो भएको हो ? मैले आफूलाई भन्दा उनलाई सन्तुष्ट पार्न के गर्नुपर्छ ? — बी.आर.
प्रश्नः १०
म २६ वर्षीय विवाहित पुरुष हुँ । मेरो उचाइ ५ फिट ३ इन्च र तौल ६० किलोग्राम छ । मेरो विवाह भएको चार वर्ष भयो । मेरी एउटी छोरी पनि छ । मेरो लिंग ५ इन्च लामो र ४ इन्च मोटो छ, जबकि मेरी श्रीमतीको योनिको गोलाइ ६ इन्च छ । मेरो लिंगभन्दा श्रीमतीको योनि १ इन्च नै खुकुलो छ । यौ नसम्पर्कमा श्रीमतीले सन्तुष्टि नपाएको महसुस गर्छिन् । शारीरिक सम्पर्कका बेला मेरी श्रीमतीको योनीबाट पाँच-पाँच मिनेटको अन्तरमा बढी मात्रामा तरल पदार्थ निस्कन्छ । मेरी श्रीमतीको उमेर २१ वर्ष र उचाइ ५ फिट २ इन्च तथा तौल ५५ किलोग्राम छ । उचाइ र तौल बढी भएर योनि ठूलो भएको हो कि ? शारीरिक सम्पर्कको बेला श्रीमतीको योनिबाट किन धेरै पानी आएको होला ? कतै यो रोग त होइन ? कि शारीरिक सम्पर्कका बेला योनिबाट बढी पानी बगेकाले श्रीमतीले यौनसम्पर्कमा सन्तुष्टि नपाएको अनुभव गरेकी हुन् कि ? यो पानी कम गर्न के गर्नुपर्छ ? योनि सानो बनाउने कुनै भरपर्दो औषधी भए बताइदिनुहोला । लिंगलाई ठूलो बनाउने भरपर्दो औषधी छ ?--एबीसी
प्रश्नः९
म एक सन्तानकी आमा हुँ । लगभग दुई वर्ष भयो, मैले आफ्नो श्रीमान्सँग यौनसम्पर्क नराखेको । अर्को एक पुरुषसँग माया बसेकाले दुवै जनाको सहमतिमा करिब १५ महिना लगातार यौन सम्पर्क राख्यौं र दुई महिनापहिले ऊ पनि वैदेशिक रोजगारीमा गयो । त्यसयता मैले कसैसँग सम्पर्क राखेकी छैन । हुनत म जोसँग पनि यौनसम्पर्क राख्ने महिला होइन, तर पनि आफ्नो श्रीमानबाहेक माया-प्रेम बस्न गएकाले यस्तो भएको हो । यी सबै कुराको निचोड र मेरो मनको खुल्दुली के हो भने अब एक-दुई महिनाभित्रै मेरा श्रीमान् घर आउँदै हुनुहुन्छ । मैले अरू कसैसँग यौनसम्पर्क राखे-नराखेको उहाँलाई थाहा हुन्छ ? थाहा हुन्छ भने कसरी ? थाहा हुँदैन भने कसरी ? के यस्तो कुरा थाहा पाउने कुनै उपाय छ ? के महिलाले आफ्नो यौनचाहना दबाएर राख्नुपर्छ ? गोप्य तरिकाले सम्बन्ध राख्न पाइँदैन ? यो अधिकार महिलालाई छ कि छैन ?--र.
प्रश्नः ८
म एक सन्तानकी आमा हुँ । लगभग दुई वर्ष भयो, मैले आफ्नो श्रीमान्सँग यौनसम्पर्क नराखेको । अर्को एक पुरुषसँग माया बसेकाले दुवै जनाको सहमतिमा करिब १५ महिना लगातार यौन सम्पर्क राख्यौँ र दुई महिनापहिले ऊ पनि वैदेशिक रोजगारीमा गयो । त्यसयता मैले कसैसँग सम्पर्क राखेकी छैन । हुनत म जोसँग पनि यौनसम्पर्क राख्ने महिला होइन, तर पनि आफ्नो श्रीमानबाहेक माया-प्रेम बस्न गएकाले यस्तो भएको हो । यी सबै कुराको निचोड र मेरो मनको खुल्दुली के हो भने अब एक-दुई महिनाभित्रै मेरा श्रीमान् घर आउँदै हुनुहुन्छ । मैले अरू कसैसँग यौनसम्पर्क राखे-नराखेको उहाँलाई थाहा हुन्छ ? थाहा हुन्छ भने कसरी ? थाहा हुँदैन भने कसरी ? के यस्तो कुरा थाहा पाउने कुनै उपाय छ ? के महिलाले आफ्नो यौनचाहना दबाएर राख्नुपर्छ ? गोप्य तरिकाले सम्बन्ध राख्न पाइँदैन ? यो अधिकार महिलालाई छ कि छैन ?--र.
प्रश्नः७
म २६ वषर्ीया विवाहित महिला हुँ । मेरो विवाह भएको तीन वर्ष भयो र हाम्रो साथमा २ वषर्ीया छोरी छिन् । मेरो श्रीमान् एक एनजीओमा काम गर्नुहुन्छ र ६ महिना वर्षदिनको फरकमा घर आउनुहुन्छ । यौन सम्पर्क गर्दा लगभग ३० देखि ४५ मिनेट घंर्षण गर्नुहुन्छ । यसबेलामा मेरो योनीबाट चिप्लो पानी लगभग २ सय ५० एमएलदेखि ३ सय एमएल आउँछ र म अत्यन्तै इमोशनमा हुन्छु । मलाई थाहा नै हुँदैन । श्रीमान्सँग यौन सम्पर्क गर्दा अत्यन्तै सन्तुष्ट पनि हुन्छु तर श्रीमान् भने कति धेरै पानी आउँछ भन्नुहुन्छ । के सबै महिलाको यतिकै मात्रामा योनीरस आउँछ ? अर्को कुरा विवाह पहिले मैले ३ जना युवकसँग धेरै पटक यौन सम्पर्क गरेकी थिएँ र हाल श्रीमान् नहुँदा एक विवाहित पुरुषसँग २-३ दिन बिराएर सम्पर्क गर्दै आएकी छु । हामी खुला यौन सम्पर्क गछौर्ं र मैले ३ महिने सुई प्रयोग गरिरहेकी छु । यो कुरा श्रीमान्लाई थाहा छैन । म उक्त पुरुषसँग भने कहिल्यै सन्तुष्ट हुन्न । उ छिट्टै स्खलित हुन्छ । के मलाई उक्त व्यक्तिबाट यौन रोग सरेको हो ? की यो समस्या ३ महिने सुईका कारण उत्पन्न भएको हो ? मैले जति नै ढाँटे पनि घर गाउँबाट श्रीमान्ले परपुरुषसँगको मेरो सम्बन्ध थाहा पाउनु भएछ र हाल उहाँ शंका मानेर सधंै कण्डम प्रयोग गर्नुहुन्छ । घर आउँदा निराश मुद्रामा बस्नु हुन्छ । यो परपुरुषसँगको सम्बन्ध छुटाउने केही उपाय छ ?--स
प्रश्नः ६
हाल म २७ वर्षको भएँ । मेरो लिङ्गको टाउको र लिंग जोडिने ठाउँवरिपरि स-साना गिर्खा छन् । मेरो उमेर १४ वर्ष हुँदादेखि नै यी गिर्खा देखिएका हुन् । दुई घेरा बनेर बसेका यी गिर्खाहरू कहिलेकाहीं चिलाउँछन् तर दुख्दैनन् । लिंगको अघिल्लो भागको बाहिरी छालामा दायाँ र बायाँ स-साना फोका पनि छन् । कहिलेकाहीं यी फोकाहरू पनि चिलाउँछन् । लिंगको प्वालको छेउमा रातो दाग छ । सानैदेखि मेरो लिंगको टाउको हल्का रातो रङ्गको छ । मेरो कसैसँग यौनसम्पर्क भएको छैन । मैले दुईपल्ट डाक्टरलाई देखाएँ । एक जना डाक्टरले गिर्खा ग्लान्ड्स हुन् भन्नुभयो र म ढुक्क भएर बसें । अहिलेसम्म पनि यी गिर्खा, फोका अनि राता दाग जस्ताका तस्तै छन् । वास्तवमा यी गिर्खा के हुन् ? के यो कुनै यौनरोग हो ? मैले कस्तो उपचार गराउनुपर्ला ?--एस.
प्रश्नः५
म २६ वर्षीया विवाहित महिला हुँ । मेरो विवाह भएको तीन वर्ष भयो र हाम्रो साथमा २ वर्षीया छोरी छिन् । श्रीमान् ६ महिना वर्षदिनको फरकमा घर आउनुहुन्छ । यौन सम्पर्क गर्दा लगभग ३० देखि ४५ मिनेट घंर्षण गर्नुहुन्छ । त्यति बेलामा मेरो योनीबाट लगभग ३ सय मिलिलिटर चिप्लो पानी आउँछ र म अत्यन्तै इमोशनमा हुन्छु तर श्रीमान् भने कति धेरै पानी आउँछ भन्नुहुन्छ । के सबै महिलाको यतिकै मात्रामा योनीरस आउँछ ? अर्को कुरा विवाहअघि मैले ३ जना युवकसँग धेरै पटक यौन सम्पर्क गरेकी थिएँ र हाल श्रीमान् नहुँदा एक विवाहित पुरुषसँग २-३ दिन बिराएर सम्पर्क गर्दै आएकी छु । यो कुरा श्रीमान्लाई थाहा छैन । म उक्त पुरुषसँग भने कहिल्यै सन्तुष्ट हुन्न । उ छिट्टै स्खलित हुन्छ । के मलाई उक्त व्यक्तिबाट यौन रोग सरेको हो ? की यो समस्या ३ महिने सुईका कारण उत्पन्न भएको हो ? मैले जति नै ढाँटे पनि घर गाउँबाट श्रीमान्ले परपुरुषसँगको मेरो सम्बन्ध थाहा पाउनु भएछ र हाल उहाँ शंका मानेर सधंै कण्डम प्रयोग गर्नुहुन्छ । परपुरुषसँगको सम्बन्ध छुटाउने केही उपाय छ ? ---स
प्रश्नः ४
म २८ वर्षीय विवाहित युवक हुँ । मेरो विवाह दस महिनापहिले मभन्दा सात वर्ष कम उमेरकी युवतीसँग भयो । विवाहको एक महिनापछि म विदेश आएँ । मेरो एक महिनाको हनिमुन ज्यादै खल्लो भयो । किनभने मैले सोचेजस्तो यौनअनुभव गर्न पाइनँ । पहिलो सम्भोगमै श्रीमतीको योनि ज्यादै खुकुलो अनुभव गरें । उनका स्तन पनि लत्रिएको थियो र सम्भोगमा ज्यादै पानी बग्थ्यो । उनी मभन्दा मोटी छिन् । सम्भोग गर्दा उनी कुनै प्रतिक्रिया जनाउँदैनथिन् । यी सबै कुराको कारण के होला ? कहीँ उनले विवाह हुनुभन्दा पहिले अरू पुरुषसँग धेरै सम्पर्क गरेर त यस्तो भएको होइन ? अझ एक महिनाको समयमा गर्भ पनि बसेन । उनी अहिले पढ्न भनेर सहरमा एक्लै बस्छिन् । कहीँ उनले मेरो अनुपस्थितिमा अरू पुरुषसँग विगतका क्षणहरू दोहर्यामउने त होइनन् ? म पुनः एक वर्षपछि नेपाल जाँदै छु । त्यो समयमा मैले उनीसँग शारीरिक सम्पर्क गर्दा नयाँ अनुभव पाउँछु कि पाउँदिनँ ? उनको स्तन र योनिमा कुनै परिवर्तन आउला कि नआउला ? उनले अरू पुरुषसँग सहवास गरे-नगरेको कसरी थाहा पाउन सकिएला ? आजकाल म दिनमा दुई-तीन पटक हस्तमैथुन गर्छु । बढी हस्तमैथुन गर्दा पछि गएर शरीरलाई के-कस्तो असर पर्ला ? कहीं लिंगमा ढिलापन आएर श्रीमतीलाई सन्तुष्टि दिन नसक्ने पो हुँ कि ? श्रीमतीको अनुपस्थितिमा हस्तमैथुन गर्ने बानीलाई कसरी कन्ट्रोल गर्न सकिएला ? मैले सुनेको छु, हस्तमैथुन गर्नेहरूको लिंग कमजोर हुनुका साथै स्खलन पनि छिटो हुन्छ । के यी भनाइ सत्य हुन् ? हस्तमैथुनका फाइदा-बेफाइदा के छन्?--एस.
प्रश्नः३
 म २६ वर्षीया महिला हुँ । मेरो विवाह भएको एक वर्षपछि सात महिनाको शिशु जन्मियो, तर उक्त शिशु बाँच्न सकेन । शिशुको मृत्यु भएको चार महिनापछि अहिले मेरो पेटमा २ महिनाको गर्भ छ । यो शिशुलाई राम्रोसँग जन्माउन के-के गर्नुपर्ला ? पहिलेको शिशु पेटमा आउँदा तल्लो पेट दुख्ने तथा योनि चिलाउँथ्यो र त्यो समस्या अहिले पनि उस्तै छ । गर्भ रहेको कति दिनसम्म यौनसम्पर्क गर्न मिल्छ ? पहिलो शिशु पेटमा आउँदा म अस्पतालमा गएको थिएँ । त्यतिबेला म बेलाबेलामा चिकित्सकबाट आफ्नो स्वास्थ्य जँचाएर औषधी खान्थें, तर अहिले भने चिकित्सकको परामर्शका लागि कतै गएकी छैन । -एल.पी
प्रश्नः २
म २७ वर्षीय विवाहित पुरुष हुँ । मेरो उचाइ ५ फिट ६ इन्च तथा तौल ६५ किलोग्राम छ । मेरो विवाह भएको दुई वर्ष भयो, तर कारणवश विवाह भएको एक महिनामै विदेश आउनुपर्योच । अहिले म इराकमा छु । मलाई निकै यौनचाहना हुन्छ, तर यहाँ हस्तमैथुनबाहेक अरू केही उपाय छैन । यौनसन्तुष्टि पाउन म पनि प्रायः दैनिकजसो हस्तमैथुन गर्छु, त्यो पनि सधैंजसो नीलो फिल्म हेरर । उता मेरी जीवनसंगिनीलाई पनि मलाई जस्तै हुन्छ । हामीहरू कहिलेकाहीँ फोन सेक्स पनि गर्छौं । त्यसैले म अब छिट्टै नेपाल र्फकने विचारमा छु, तर मलाई मेरो लिंग सानोजस्तो लाग्छ -लम्बाइ १० सेन्टिमिटर र मोटाइ ३ दशमलव ५ इन्च) । उत्तेजना भएका बेलामा म यसको लम्बाइ १ इन्च र मोटाइ शून्य दशमलव ५ इन्च बढाउन चाहन्छु । यसका लागि म पम्पिङ विधि प्रयोग गर्न सोचमा छु । के मैले यसको फाइदा, हानि र यसको विधिका बारेमा थाहा पाउन सक्छु ? जस्तैः पम्पिङ भनेको हो ? यो कुनै उपकरण हो कि यो पनि हातैले पम्प गर्न हो ? यदि उपकरण हो भने नेपालमा त्यस्तो सेवा उपलब्ध छ कि छैन ? कति समयसम्म गर्दा यसको असर हुन थाल्छ ? यौनसन्तुष्टि तथा यौनस्वास्थ्यलाई मध्यनजर गर्दै म मेरो लिंगको टुप्पाको छाला काट्ने विचारमा छु । यो सुविधा नेपालमा उपलब्ध छ कि छैन ?--बी.
प्रश्नः १
म २४ वर्षीय युवक हुँ । म आफूलाई पूर्ण सम्झन्नँ, किनभने म आफूलाई Gay पनि भन्न सक्दिनँ, न Bi-sexual न त straight नै भन्न सक्छु । यतिका वसन्त पार गरुन्जेलसम्म म केटा र केटी दुवैप्रति उत्तिकै आकषिर्त हुन्छु । मैले विगत ६ वर्षदेखि एक युवतीसँग प्रेम गरिरहेको छु र उनलाई मैले पूर्ण सन्तुष्टि पनि दिएको छु । उनलाई मेरो Gay समस्याका बारेमा जानकारी छैन । म यो Gay sex को पाटोलाई लिएर अघि बढ्न सक्दिनँ । नेपालमा Gay sex को धारणा कस्तो छ, मैले बुझेको छु । यसको परिणाम म सोच्न पनि सक्दिनँ र चाहन्नँ पनि । तसर्थ म सामान्य जीवन बिताउन चाहन्छु । यस्तो कुनै प्रकारको औषधि, योग इत्यादि छ कि छैन, जसले मेरो समस्या समाधान गरोस् । --एसए

5 comments:

  1. Great weblog right here! Also your web site rather a lot up very fast!
    What host are you using? Can I am getting your associate hyperlink for your host?
    I want my site loaded up as quickly as yours lol

    Feel free to visit my homepage free estimate for appliance repair Lutz

    ReplyDelete
  2. My spouse and I stumbled over here different
    web page and thought I might as well check things out.
    I like what I see so now i am following you. Look forward to going over
    your web page for a second time.

    Here is my site: top rated appliance repair Lutz

    ReplyDelete
  3. There's certainly a lot to know about this topic. I like all of the points you made.

    Feel free to surf to my blog ... best appliance repair Dunedin FL arround

    ReplyDelete
  4. Hello would you mind letting me know which hosting company you're working with? I've loaded your blog
    in 3 different browsers and I must say this blog loads a lot faster
    then most. Can you suggest a good internet hosting provider at a honest price?
    Thanks a lot, I appreciate it!

    my site - expert appliance repair Clearwater FL area

    ReplyDelete
  5. you are actually a good webmaster. The web site
    loading pace is amazing. It sort of feels that you are doing any distinctive
    trick. Also, The contents are masterpiece. you have done a fantastic job
    in this topic!

    Also visit my site appliance repair Safety Harbor same day service FL

    ReplyDelete